Tisztelt Partnerünk!
Cégünk továbbra is működik a kormányzati rendeletnek megfelelően, betartva a járványügyi szabályokat.
Mindannyiunk biztonsága érdekében a személyes átvétel lehetősége jelenleg szünetel, de az emailben, telefonon és a weboldalon beérkező rendeléseket továbbra is készségesen teljesítjük.
Mindezek értelmében:
- Az ügyfélszolgálatunk, mint átvételi pont zárva tart, de a rendeléseket fogadjuk és teljesítjük.
Kollégáink emailben és telefonon fogadják a megrendeléseket a nyitvatartási időnkben.
Webáruházaink zavartalanul üzemelnek, az azokon érkező megrendeléseket értelem szerűen teljesítjük.
- Tudniuk kell, hogy jelen helyzetben, a cégünk és futárszolgálatok túlterheltsége miatt a kiszolgálási idő néhány nappal megnövekedhet.
A megrendeléseket továbbra is országosan házhoz szállítjuk saját járművekkel, vagy futárszolgálatokkal.
- Kérjük vegye figyelembe, hogy bizonyos korábbi átvételi pontok nem működnek a Covid alatt, mert a szolgáltató kereskedelmi egységnek zárva kell lennie!
Továbbra is állunk rendelkezésükre. Készleteinket folyamatosan bővítjük és töltjük, továbbá az ilyenkor felmerülő megnövekedett termékigényekre fokozottan ügyelünk.
Folyamatosan bővülő, közel 60.000 féle termékünket megtalálja a webáruházainkban.
Technikai hibákat ide nem számítva, arra törekszünk, hogy áruházainkba csak olyan termékek kerüljenek, ami készleten vannak és amiből a vásárlásokat kitudjuk elégíteni. Amennyiben segítségre lenne szüksége, munkaidőben keresse értékesítő kollégáinkat!
Kitartást és Covid mentes jó egészséget kívánunk a következő hetekre is!
A Royal Firm Service csapata